Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ (M8), L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 11
Średnica otworu 2 [mm]: 12
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 28
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,76 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,12 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 34,47 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Ciężar [kg]: 6,7
Długość [mm]: 14.0 / 81.5, 19
Wymagany zwrot starej części
Rysunek podobny
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 179,64 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,77 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?