Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: M8 B+
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M10
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Ciężar netto [kg]: 4,7
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,68 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8), L DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,68 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica [mm]: 258
Wysokość [mm]: 549
Średnica wewnętrzna [mm]: 119
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,09 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B1+(M8), L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M10x1,5
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0347R 14V, 80A, M6 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 62 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Rok prod. od: 09/2000
Rok prod. do: 12/2003
Kod silnika: EW10J4
Typ skrzyni biegów: AL4,BE4R
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa, dla automatyki skrzyni 4-biegowej
Prąd ładowania alternatora [A]: 80
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 62
Liczba rowków: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: M6 B+
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: M5 D+, B+ M8
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 0
Wymiar gwintu: M10X1,5
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,6
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 183,19 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?