Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), D+ (M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 12
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 51
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z/bez klimatyzacji, dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Strefy klimatyczne: dla zimnych klimatów
Prąd ładowania alternatora [A]: 120
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 12
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 113
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,09 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G1536R 12V, 150A, B+ (M8), B+(M8), L(M5), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 54 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Prąd ładowania alternatora [A]: 150
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 140
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), B+(M8), L(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 12
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 113
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?