Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8), D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 11
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,04 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0117R 12V, 80A, B+ (M8), D+ (M5), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 63 [mm]
Kod silnika: DHX (XUD9TF/L)
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją, dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Prąd ładowania alternatora [A]: 80
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 63
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), D+ (M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,04 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Ciężar netto [kg]: 4,75
Długość 4 [mm]: 27,0
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 78,52 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Ciężar netto [kg]: 5,1
Długość 4 [mm]: 56,0
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 78,52 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0992R 14V, 120A, B+ (M8), L 60, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 62 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Rok prod. do: 12/2003
Kod silnika: XUD9TEF/K,XUD9TEF/L3, XUD9TEF/W3
Typ skrzyni biegów: 5M
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
Prąd ładowania alternatora [A]: 120
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 62
Liczba rowków: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Pozycja / stopień: L 60
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Ciężar [kg]: 6,92
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 91,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,04 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Prąd ładowania alternatora [A]: 70
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Napięcie [V]: 12
Ø koła pasowego [mm]: 63
Liczba żeber: 6
Liczba rowków: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,33 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,73 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 140
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 56
Liczba żeber: 5
Liczba rowków: 5
ID wykonania wtyczki: L,DFM
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8X1,25
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
Jednostka ilości: Sztuka
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,04 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?