Olej Isuzu D-Max Burtowy Ciężarówka 2.5 CRDi 163 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 235.28, Voith Class B, MAN M 3271-1, MTU-3.1, Volvo VDS-4, Scania LA, Renault RLD-3, Mack EO-O PP, CUMMINS CES 20081, CATERPILLAR ECF-3
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, API CJ-4, JASO DH-2
- Seria: Ultima+
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-18 LA, MB 228.51, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: Vecton
- Specyfikacja: ACEA E11, API CJ-4, JASO DH-2
- Seria: Long Drain E6/E9
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 10W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DDC DFS 93K218, DQC IV-10 LA, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo CNG
- Linia produktów: Vecton
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, API CJ-4, JASO DH-2
- Seria: Long Drain E6/E9
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, DQC IV-18 LA, MB 228.52, Mack EOS-4.5, MAN M 3677, MAN M 3775, MTU-3.1, Renault RLD-3
- Linia produktów: Vecton Long Drain
- Specyfikacja: ACEA E11, API CK-4, JASO DH-2
- Seria: E6/E9
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Ciężarówki, Samochód
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MAN M 3677, MB 228.31, MB 228.51, Renault RLD-3, Renault RXD, Volvo VDS-4.5, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086
- Linia produktów: Top Tec
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, API CK-4, API SN
- Seria: Truck 4350
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Kod silnika: 4JK1-TCX
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MB 228.51, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3, CATERPILLAR ECF-1-A, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20086
- Linia produktów: Top Tec
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9, API CK-4
- Seria: Truck 4050
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Kod silnika: 4JK1-TCX
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, Iveco 18-1804 TLS E6, Mack EO-O PP, MAN M 3677, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo VDS-4
- Linia produktów: Rimula
- Specyfikacja: ACEA E11, API CF-4, JASO DH-2
- Seria: Ultra
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
- Linia produktów: Super
- Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3/B4
- Seria: 3000 X1
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN M 3677, MAN M 3271-1, MTU-3.1
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: ACEA E6
- Seria: XHP Ultra LE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K222, Mack EOS-4.5, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, DQC IV-18 LA, MAN M 3677, MTU-3.1, MAN M 3777, MAN M 3775, Iveco 18-1804 TLS E6
- Linia produktów: Delvac 1
- Specyfikacja: JASO DH-2, ACEA E9, API CK-4
- Seria: LE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Ilość oleju [l]: 1,3
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: FS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: Delvac
- Specyfikacja: API CF-4, API SN, ACEA E9, JASO DH-2
- Seria: MX ESP
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN M 3677
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: ACEA C6
- Seria: Advanced Protection, V6
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VDS-3, MTU-3, MAN M 3277, MAN M 3377, MB 228.5, Mack EO-N, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20078, Isuzu DEO
- Linia produktów: Delvac Ultra
- Specyfikacja: ACEA E7, JASO DH-1, API CI-4
- Seria: Ultimate Defense
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DQC IV-18 LA, MB 228.31, MB 228.51, Mack EOS-4.5, Renault RLD-3, MAN M 3777, MTU-3.1, Volvo VDS-4.5, DDC DFS 93K222, Iveco 18-1804 TLS E6
- Linia produktów: Delvac Ultra
- Specyfikacja: ACEA E9, JASO DH-2, API CK-4
- Seria: Ultimate Protection, V2
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Ciężarówki, ciągnik
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem SCR
- Kod silnika: 4JK1-TCX
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: AAE STO 003 B7, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: FS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C920-A, MB 227.61, MB 229.61, Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 1
- Specyfikacja: ACEA C2, API SN, ACEA A5/B5
- Seria: ESP LV
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Ilość oleju [l]: 1,3
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Volvo VDS-5, Renault RLD-5, Mack EOS-5, MB 228.61
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: API FA-4
- Seria: Fuel Efficient Plus, V1
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K222, DDC DFS 93K218, DQC II-18 LA, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, Renault RLD-3
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: API CK-4, API SP, JASO DH-2, ACEA E11
- Seria: Full Protection
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- dopuszczony dla rodzaju silnika: olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EO-M Plus, MTU-2, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, MB 228.3
- Linia produktów: Delvac Modern
- Specyfikacja: ACEA A2/B2, API CI-4, API SL, ACEA E7
- Seria: Super Defense
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Ciężarówki, Samochód
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie ISUZU D-Max II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 2.5CRDi 4WD , 2.5CRDi?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Isuzu D-Max Burtowy Ciężarówka 2.5 CRDi 163 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu ISUZU D-Max 2 (TFR, TFS) 2.5 CRDi olej napędowy 163 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu ISUZU D-MAX 2.5 CRDi waha się od 26 PLN do 69 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
D-MAX 2.5 CRDi olej napędowy 163 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Isuzu D-Max Burtowy Ciężarówka 2.5 CRDi 163 KM trwa około 45 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu ISUZU D-Max 2 (TFR, TFS) 2.5 CRDi olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu ISUZU D-Max II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (TFR, TFS) 2.5 CRDi są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.