Olej Isuzu D-Max TFR 2.5 CRDi 136 KM olej napędowy
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-18 LA, MB 228.51, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: Vecton
- Specyfikacja: ACEA E11, API CJ-4, JASO DH-2
- Seria: Long Drain E6/E9
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20086, DQC IV-18 LA, MB 228.52, MB 228.51, MAN M 3677, Mack EOS-4.5, Scania LDF-4, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: ProFleet
- Specyfikacja: API CK-4, ACEA E11, API SN, JASO DH-2
- Seria: LS Plus
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Pojemność napełnienia [l]: 5,4
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20086, CUMMINS CES 20081, DQC IV-18 LA, MB 228.52, MB 228.51, MB 228.31, Mack EOS-4.5, Volvo VDS-4.5
- Linia produktów: ProFleet
- Specyfikacja: API CK-4, ACEA E11, API SN, JASO DH-2
- Seria: LS Plus
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Pojemność napełnienia [l]: 5,4
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MAN M 3677, MAN M 3775, MAN M 3777, MB 228.31, MB 228.51, MB 228.52
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: ACEA E11, ACEA E8, ACEA E7, API CK-4, JASO DH-2, JASO DL-0
- Seria: Cargo Maxx II
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Pojemność napełnienia [l]: 5,4
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MB 228.51, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222, Iveco 18-1804 TLS E9
- Linia produktów: Titan
- Specyfikacja: ACEA E11, API CK-4, JASO DH-2
- Seria: Cargo Flex K-4
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Pojemność napełnienia [l]: 5,4
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, Mack EO-O PP, MAN M 3271-1, Mack EO-M Plus, MAN M 3677, MB 228.51, Volvo VDS-4, MTU-3.1
- Linia produktów: SuperTurboral
- Specyfikacja: ACEA E6, ACEA E7, API CJ-4, ACEA E9
- Seria: LA
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: Mack EOS-4.5, MAN M 3677, MB 228.51, Renault RLD-3, Scania LDF-4, Volvo VDS-4.5, DAF PSQL 2.1E LD, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K222
- Linia produktów: Armado
- Specyfikacja: API CK-4, API SN, ACEA E11, JASO DH-2
- Seria: Synth LSP Ultra
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: DDC DFS 93K218, Scania LDF-4, Renault RLD-4, MAN M 3777, MAN M 3677, CUMMINS CES 20081, DDC DFS 93K222, MTU-3.1, MAN M 3271-1, MB 228.51
- Linia produktów: TS-23
- Specyfikacja: JASO DL-0, ACEA E11, API CK-4, ACEA E8, ACEA E7, JASO DH-2
- Seria: UHPD
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
- Pojemność napełnienia [l]: 5,4
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MAN M 3777, MAN M 3775, MB 228.51, MB 228.31, MAN M 3677, MAN M 3271-1, Scania LDF-4, MTU-2.1, MTU-3.1, Volvo VDS-4.5
- Specyfikacja: ACEA E8, API CK-4, JASO DH-2, JASO DH-1, JASO DL-0, ACEA E11
- Seria: TRD-23 UHPD
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
- Pojemność napełnienia [l]: 5,4
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
- Rekomendacje producenta: MB 228.51, Renault RLD-3, Volvo VDS-4, MTU-3.1, MB 235.27
- Linia produktów: MegaTurboral
- Specyfikacja: API CJ-4, ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9
- Seria: LA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie ISUZU D-Max II Pick-up (TFR, TFS) 2.5CRDi (TFR86J) , 2.5CRDi 4x4 (TFS86J) ?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie Isuzu D-Max TFR 2.5 CRDi 136 KM olej napędowy wynosi co 10000 - 15000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu ISUZU D-MAX (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) olej napędowy 136 KM?
Cena oleju silnikowego do samochodu ISUZU D-MAX 2.5 CRDi (TFR86J) waha się od 26 PLN do 202 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
D-MAX 2.5 CRDi olej napędowy 136 KM: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie Isuzu D-Max TFR 2.5 CRDi (TFR86J) 136 KM trwa około 30 - 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu ISUZU D-MAX (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) olej napędowy?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu ISUZU D-MAX (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) są od następujących oryginalnych marek: CASTROL, MANNOL, Valvoline, FANFARO, FUCHS
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.