Alternator RIDEX REMAN 4G1579R 14V, 150A, B+(M8), BSS, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 54 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Rok prod. od: 09/2011
Kod silnika: N47C20A
Typ skrzyni biegów: GA6F21WA,GS6-53DG
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
Prąd ładowania alternatora [A]: 150
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+(M8), BSS
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 55,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,30 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,16 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 124,08 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
Prąd ładowania alternatora [A]: 150
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54,8
Liczba żeber: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Pozycja / stopień: L 95
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Nowa część
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,51 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, COM/BSS
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Średnica otworu 2 [mm]: 10
Długość [mm]: 46
Ciężar netto [kg]: 6,7
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 393,24 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+
Ciężar [kg]: 7,04
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 262,16 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?