Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym, z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 55
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,80 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,13 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 23000001, 24000001, 26000001
Prąd ładowania alternatora [A]: 100
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Napięcie [V]: 12
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba żeber: 5
Liczba rowków: 5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,44 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), B2+(M8),D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 55
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,80 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0378R 12V, 90A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 68,0 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 68,0
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 8
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
Kąt mocowania [stopień]: -90
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,19 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0478R 14V, 120A, B+(M8),D(M5), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 58 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Prąd ładowania alternatora [A]: 120
Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 58
Liczba rowków: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),D(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 51
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,19 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G1112R 14V, 70A, B+(M8), L DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 54 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 70
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Ograniczenia producenta: DENSO
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 5
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8), L DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 11
Liczba otworów do mocowania: 4
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 55
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,19 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?