Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),L,DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M10
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa
Prąd ładowania alternatora [A]: 150
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Zacisk: B+, L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 182,98 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B2+(M8),L,DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,41 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8)/L/DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
Napięcie ładowania [V]: 14
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,18 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Długość 3 [mm]: 45,0
Długość [mm]: 42
Ciężar netto [kg]: 7,4
Długość 4 [mm]: 21,0
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 24,73 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?