Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+(M8), D+(M5), W
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 47
TECDOC-Nr silnika: D7F 720
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ (M8), S I L P
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Typ pojazdu: Clio
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Wymiar gwintu: M10
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 46
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,05 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,18 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8), COM
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 32,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, L-D Plug84
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Grubość 1 [mm]: 27
Długość 3 [mm]: 66,0
Typ pojazdu: Clio
Ciężar netto [kg]: 4,8
Długość 4 [mm]: 27,0
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 130,70 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, S-I-L-P
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Długość 3 [mm]: 67,0
Typ pojazdu: Clio
Ciężar netto [kg]: 4,8
Długość 4 [mm]: 27,0
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 78,42 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ (M8) L-D
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 53,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0427R 14V, 75A, B+(M8),L, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 60 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Rok prod. od: 10/1999
Rok prod. do: 03/2001
Kod silnika: D7F.7.20
Typ skrzyni biegów: JB1
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
Prąd ładowania alternatora [A]: 75
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 60
Liczba rowków: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),L
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 46,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: 4 Pins
Ciężar [kg]: 4,99
Liczba zestyków: 4
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,41 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?