Alternator RIDEX REMAN 4G1870R 14V, 90A, B+ (M8), L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 51 [mm]
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 51
Liczba rowków: 6
ID wykonania wtyczki: L-DFM
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 8
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 156,89 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją
Zacisk: M8
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Ciężar netto [kg]: 5,6
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 130,74 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie), dla pojazdów z klimatyzacją
Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 51
Liczba żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pozycja / stopień: R 90
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Zacisk: B+
Ciężar [kg]: 5,36
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,49 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 50
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: M8 B+, DFM, L
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 4, 2
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 183,04 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,22 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?