Alternator Skoda Yeti 5l 2.0 TDI 4x4 150 KM olej napędowy
Sortuj według:
zalecane
Cena: od najniższej do najwyższej
Cena: od najwyższej do najniższej
Ranking towarów
Opinie klientów
Pozycje:
353
Prosimy, poczekać!
Darmowa wysyłka
10 /10
Na podstawie ponad 5 ocen klientów
Artykuł №: 4G0557
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 57 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: M8 B+ Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Technika połączeń: B+(M8) Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8X1,25 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6 Stan: Nowy
Więcej
515,48 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0739
Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50 Liczba żeber: 6 Liczba rowków: 6 ID wykonania wtyczki: B1+(M8),L,DFM Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), L-DFM Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30 Stan: Nowy
Więcej
572,28 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0121
Kod silnika: CUUB Typ skrzyni biegów: QCP Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 57 Liczba rowków: 6 ID wykonania wtyczki: B+(M8),L,DFM Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie Zacisk: L / DFM, B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 0 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29 Stan: Nowy
Więcej
576,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
10 /10
Na podstawie ponad 1 ocen klientów
Artykuł №: 4G1110
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: bez koła pasowego Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+(M8), L, DFM Średnica otworu 1 [mm]: 9,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8 Stan: Nowy
Więcej
576,88 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
10 /10
Na podstawie ponad 2 ocen klientów
Artykuł №: 4G0004
Kod silnika: CUUB Typ skrzyni biegów: QCP Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 56,2 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6 Stan: Nowy
Więcej
601,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0999
Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: COM/LIN, B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39 Stan: Nowy
Więcej
639,98 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0157
Prąd ładowania alternatora [A]: 150 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 56 Liczba żeber: 6 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), L-DFM Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M10 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39 Stan: Nowy
Więcej
698,48 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0004P
Alternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 56,2 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6 Stan: Nowy
Więcej
708,93 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0999P
Alternator RIDEX PLUS 4G0999P 12V, 140A, COM/LIN, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50 [mm]
Kod silnika: CUUB Typ skrzyni biegów: QCP Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: COM/LIN, B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39 Stan: Nowy
Więcej
754,84 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0875
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop Prąd ładowania alternatora [A]: 180 Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50,5 Liczba rowków: 6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), COM/LIN2-D Średnica otworu 1 [mm]: 8 Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40 Stan: Nowy
Więcej
945,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G1692
Alternator RIDEX 4G1692 14V, 180A, B+(M8),COM, PL125, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 180 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Ograniczenia producenta: Bosch Ø koła pasowego [mm]: 50 Liczba rowków: 6 ID wykonania wtyczki: PL125 Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy Zacisk: B+(M8),COM Długość [mm]: 200Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40 Stan: Nowy
Więcej
993,38 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0875P
Alternator RIDEX PLUS 4G0875P 14V, 180A, B+ (M8), COM/LIN2-D, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50,5 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop Prąd ładowania alternatora [A]: 180 Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50,5 Liczba rowków: 6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), COM/LIN2-D Średnica otworu 1 [mm]: 8 Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40 Stan: Nowy
Więcej
1114,79 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0557R
Alternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 57 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: M8 B+ Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Technika połączeń: B+(M8) Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8X1,25 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6 Stan: Zregenerowana
Więcej
424,58 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0739R
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50 Liczba żeber: 6 Liczba rowków: 6 ID wykonania wtyczki: B1+(M8),L,DFM Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), L-DFM Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30 Stan: Zregenerowana
Więcej
471,28 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0004R
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 56,2 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6 Stan: Zregenerowana
Więcej
494,98 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: 4G0157R
Alternator RIDEX REMAN 4G0157R 14V, 150A, B+ (M8), L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 150 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 56 Liczba żeber: 6 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), L-DFM Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M10 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39 Stan: Zregenerowana
Więcej
595,98 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: SKGN-0320779
Kod silnika: CUUB,DFSB Typ skrzyni biegów: QCP,QVD Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 57 Liczba rowków: 6 Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: M8 B+ Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Technika połączeń: B+(M8) Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8X1,25 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6 Stan: Nowy
Więcej
600,48 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: A3368S
Alternator AS-PL A3368S 12V, 110A
Prąd ładowania alternatora [A]: 110 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Ograniczenia producenta: VALEO Jakość: STANDARD LINE Wersja: TG12C278 Nowa część bez depozytu Stan: Nowy
660,78 PLN
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: SKGN-0320961
Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym Napięcie [V]: 12 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 50 Liczba żeber: 6 Liczba rowków: 6 ID wykonania wtyczki: B1+(M8),L,DFM Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa Zacisk: B+ (M8), L-DFM Średnica otworu 1 [mm]: 8,5 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 2 Wymiar gwintu: M8 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30 Stan: Nowy
Więcej
666,58 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Darmowa wysyłka
Artykuł №: SKGN-0320120
Prąd ładowania alternatora [A]: 140 Koła pasowe: z kołem pasowym Napięcie [V]: 14 Napięcie znamionowe [V]: 14 Ø koła pasowego [mm]: 57 Liczba rowków: 6 ID wykonania wtyczki: B+(M8),L,DFM Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie Zacisk: L / DFM, B+ (M8) Średnica otworu 1 [mm]: 9 Liczba otworów do mocowania: 4 Liczba otworów gwintowanych: 0 Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29 Stan: Nowy
Więcej
671,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Prosimy, poczekać!
Prądnica do Skoda YETI (5L) 2.0 TDI 4x4 - najlepsze produkty wybierane przez klientów