Alternator RIDEX REMAN 4G0934R 12V, 105A, B+(M8)/D+(M5), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 54 [mm]
Rok prod. do: 10/2006
Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 93, 94000001, 96
Kod silnika: Z13DTJ
Typ skrzyni biegów: F17,F17-5
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna sekwencyjna
Prąd ładowania alternatora [A]: 105
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
Zacisk: B+(M8)/D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym, z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 54
Liczba rowków: 6
ID wykonania wtyczki: L-DFM
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+
Średnica otworu 1 [mm]: 12
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 113
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
Zacisk: B+ (M8), L-DFM(FR)
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 41
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,02 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,09 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 41,2
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 523,40 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: M8, B+(M8),DFM,L
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 41
Ciężar netto [kg]: 5,3
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 340,21 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?