Alternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]
Kod silnika: CFHC
Typ skrzyni biegów: PQT
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
Prąd ładowania alternatora [A]: 140
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 57
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: M8 B+
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 4
Technika połączeń: B+(M8)
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8X1,25
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,30 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop, dla pojazdów bez odzyskiwania energii podczas hamowania
dla numeru PR: 7L3
Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 57
Liczba żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pozycja / stopień: R 90
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Zacisk: M8
Ciężar [kg]: 5,53
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 262,16 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 183,51 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Prąd ładowania alternatora [A]: 150
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 56
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
Zacisk: B+(M8), L, DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,30 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?