Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
Prąd ładowania alternatora [A]: 110
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 50,5
Liczba żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Pozycja / stopień: R 90
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,42 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,13 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,17 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 140
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 56
Liczba żeber: 5
Liczba rowków: 5
ID wykonania wtyczki: L,DFM
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8X1,25
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
Jednostka ilości: Sztuka
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,17 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 36,01 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 510,16 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?