Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Prąd ładowania alternatora [A]: 140
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Długość 3 [mm]: 61,00
Długość [mm]: 40,00, 14,00
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, LIN2 PLUG 238
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Ciężar netto [kg]: 7,1
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,92 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0875R 14V, 180A, B+ (M8), COM/LIN2-D, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50,5 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie), dla pojazdów bez zasobnika węgla aktywnego
Prąd ładowania alternatora [A]: 180
Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 50,5
Liczba rowków: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), COM/LIN2-D
Średnica otworu 1 [mm]: 8
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 140
Ograniczenia producenta: Bosch
Prąd ładowania alternatora [A]: 140
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Ø koła pasowego [mm]: 58
Liczba żeber: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Masa [g]: 6300
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,41 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, COM/LIN2
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
Ciężar netto [kg]: 6,9
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 130,96 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?