Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G1291R 14V, 110A, B+(M8),LIN, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Rok prod. do: 07/2020
Numer silnika od: 04LH, 04LL
Kod silnika: DFGA
Typ skrzyni biegów: QAZ,QZZ,SUL
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem
Prąd ładowania alternatora [A]: 110
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 50
Liczba rowków: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),LIN
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, LIN2 PLUG 238
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Ciężar netto [kg]: 7,1
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,92 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0875R 14V, 180A, B+ (M8), COM/LIN2-D, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50,5 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Kod silnika: DFGA,DTSA,DTSB
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
dla numeru PR: T37, TI9, TR1
Prąd ładowania alternatora [A]: 180
Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 50,5
Liczba rowków: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), COM/LIN2-D
Średnica otworu 1 [mm]: 8
Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 140
Ograniczenia producenta: Bosch
Norma emisji spalin: Euro 4 (D4)
Prąd ładowania alternatora [A]: 140
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 12
Ø koła pasowego [mm]: 58
Liczba żeber: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Masa [g]: 6300
Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,41 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?