Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Średnica otworu 2 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 54,6
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 183,29 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Wymiar gwintu: M8X1,25
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 52,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,10 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0459R 12V, 100A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 62 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Kod silnika: X12XE
Typ skrzyni biegów: F13-5
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
Prąd ładowania alternatora [A]: 100
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 62
Liczba rowków: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: M8 B+
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 53,0
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,10 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,11 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ (M8), B2+(M8),D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 55
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 104,73 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?