Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Zacisk: B+ (M8) L-D
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 53,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,10 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8), COM
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 32,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,10 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G0427R 14V, 75A, B+(M8),L, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 60 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Prąd ładowania alternatora [A]: 75
Koła pasowe: z kołem pasowym
Napięcie [V]: 14
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 60
Liczba rowków: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+(M8),L
Średnica otworu 1 [mm]: 10
Liczba otworów do mocowania: 3
Liczba otworów gwintowanych: 1
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 46,5
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,10 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, L-D Plug84
Długość 3 [mm]: 68
Ciężar netto [kg]: 4,2
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 24,78 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,11 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
Prąd ładowania alternatora [A]: 90
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 55
Liczba żeber: 7
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pozycja / stopień: R 90
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
Zacisk: B+ / COM
Ciężar [kg]: 5,46
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Produkt Alternator zawiera następujące elementy:
1 - Alternator(TG9B041);
1 - Alternator(TG9B042);
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 261,84 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?