Alternator RIDEX REMAN 4G1346R 12V, 160A, B+ M8, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]
Rok prod. do: 12/2015, 12/2012
Kod silnika: K9K.7.70
Typ skrzyni biegów: JH3
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna sekwencyjna
Prąd ładowania alternatora [A]: 160
Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]: 12
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 56
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ M8
Średnica otworu 1 [mm]: 8
Liczba otworów do mocowania: 2
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B2+(M8),L,DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Alternator RIDEX REMAN 4G1399R 12V, 150A, B+ M8, L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,0 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: 150
Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]: 12
Ograniczenia producenta: BOSCH
Napięcie znamionowe [V]: 14
Ø koła pasowego [mm]: 56,0
Liczba rowków: 6
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk: B+ M8, L-DFM
Średnica otworu 1 [mm]: 8
Liczba otworów do mocowania: 4
Liczba otworów gwintowanych: 2
Wymiar gwintu: M8
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
Stan: Nowy
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 157,15 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 38,12 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 114,41 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?
Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Zacisk: M8 B+, D-Com
Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
Ciężar netto [kg]: 6,3
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
Stan: Zregenerowana
Więcej
Pokaż numery OEM
Dodatkowa opłata związana z kaucją: 78,57 PLN (incl. 23% VAT). Kaucja zostanie Tobie w pełni zwrócona w momencie, gdy Twoja stara część zostanie dostarczona do naszego magazynu. Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna?